• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 23 تیر 1398
کد مطلب : 65716
+
-

اعتبار ویژه برای پروژه‌های ملی گچساران

اعتبار ویژه برای پروژه‌های ملی گچساران

نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال 230 میلیارد تومان برای طرح‌های ملی گچساران اختصاص داده شده است.

به گزارش ایسنا، «غلامرضا تاج‌گردون» در نشست شورای برنامه‌‌ریزی گچساران افزود: در چند سال اخیر تلاش شده است پروژه‌های بزرگ و سنگین گچساران از اعتبار ملی تأمین شود.

وی با بیان این‌که امسال بیش از 230 میلیارد تومان برای طرح‌های ملی گچساران که بیشتر در بخش‌های آب‌رسانی، کشاورزی و راه بوده اختصاص داده شده است گفت: بیش از 125 میلیارد ریال برای پروژه‌های حوزه ورزش در حال هزینه شدن است.
تاج‌گردون با بیان این‌که دهیاری‌ها و بنیاد مسکن اقدامات خوبی در روستاهای این شهرستان انجام داده‌اند افزود: برای تخصیص اعتبار به روستاهایی که در ورودی شهر مانند روستای تلخاب شیرین و دژ سلیمان قرار دارند باید توجه بیشتری کرد، زیرا در زیبا‌سازی ورودی شهر موثر است.

نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به‌زودی یک پروژه مجتمع فرهنگی با اعتباری بیش از 35 میلیارد ریال در محله سادات گچساران کلنگ‌زنی می‌شود. تاج‌گردون با تاکید بر این‌که شهرداری و بنیاد مسکن در بخش پروژه‌های شهری باید شتاب و مشارکت بیشتری داشته باشند افزود: باید به دستگاه‌های حاکمیتی توجه بیشتری کرد، زیرا ساختمان برخی از پاسگاه‌های اصلی گچساران قدیمی و دارای عمر زیاد است.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ساخت خانه عالم و مساجد از دیگر اقدامات ارزشمند در این شهرستان است ادامه داد: در توزیع اعتبار طرح‌هایی که بیشترین منافع عمومی برای مردم دارند و پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت بیشتر در اولویت قرار خواهند گرفت.

وی گفت: توجه به توسعه روستاهای نزدیک به تاسیسات نفتی به دلیل آسیب‌هایی که از آلایندگی‌های نفتی می‌بینند به‌ویژه در آب شیرین و بی‌بی حکیمه خوب بوده است و این روند باید ادامه یابد.
تاج‌گردون اضافه کرد: میزان اعتبار اختصاص‌یافته در سال 92 به طرح‌های ملی گچساران ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیارد ریال بوده، در حالی که این اعتبار 6 برابر افزایش یافته است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید